Jestem klientem firmowym.
Jako firma możesz dokonać u nas zakupów podając swój numer NIP. Dla firm ważne jest, aby NIP ten został zarejestrowany na terenie UE - to umożliwia nam wystawienie faktury zwolnionej z podatku. Należy pamiętać, że siedziba naszej firmy znajduje się w Austrii, a austriackim klientom korporacyjnym nie są odliczane podatki, ponieważ nie jest to dostawa wewnątrzwspólnotowa.
Nasz system sprawdza numer NIP zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej. Jeśli nie posiadasz europejskiego numeru podatkowego możesz dodać swój polski numer NIP - wtedy zapiszemy go na rachunku jako dodatkowy numer podatkowy, jednak nie uprawnia on do odliczenia podatku.
Potrzebuję oferty.
Jako klient firmowy masz możliwość szybkiego i łatwego utworzenia oferty za pośrednictwem naszej strony internetowej. Warunkiem wstępnym jest posiadanie konta klienta i bycie zalogowanym podczas składania tej oferty.
Po zalogowaniu możesz rozpocząć tworzenie oferty. Aby to zrobić, wykonaj poniższe kroki:
- Upewnij się, że jesteś zalogowany.
- Dodaj wszystkie produkty do koszyka.
- Wybierz przycisk "Utwórz ofertę".
- Oferta zostanie wysłana do Ciebie E-mailem.
(Może to potrwać kilka minut.)
Chcesz przekształcić ofertę w zamówienie
Możesz łatwo odpowiedzieć na E-mail z ofertą.
Możesz też napisać do naszego działu obsługi klienta. Jeśli napiszesz do nas nową wiadomość E-mail, zalecamy podanie w niej numeru oferty, abyśmy mogli upewnić się, że kupujesz w tej samej cenie.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż oferta jest ważna tylko przez 7 dni.
Zamówienie jako klient firmowy
Informacja o realizacji zamówienia
Złożyć zamówienie możesz bezpośrednio w naszym sklepie internetowym lub poprzez formularz kontaktowy.
W celu prawidłowego wystawienia faktury i realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych
- nazwę firmy,
- numeru NIP,
- adresu rozliczeniowego i adresu dostawy,
- adresu e-mail do potwierdzenia zamówienia,
- adresu e-mail do faktur i voucherów,
- numeru telefonu, w przypadku ewentualnych pytań dotyczących dostawy i
- wewnętrznego numeru zamówienia, który powinien znaleźć się na fakturze (opcjonalnie).
Jeśli złożysz zamówienie za pomocą formularza kontaktowego, a nasz dział obsługi klienta złożył już wcześniej ofertę, prosimy o podanie numeru oferty.
Nasze ogólne warunki handlowe mają zastosowanie wyłącznie do wszystkich stosunków umownych w chwili złożenia zamówienia.
Potrzebuję oferty.
Jeśli potrzebujesz ofertę, prosimy o kontakt z obsługą klienta.
Abyśmy mogli jak najszybciej przedstawić ofertę, potrzebujemy powyższych informacji.
Informujemy, że podpisana przez nas oferta jest cennikiem. Klienci firmowi nie otrzymują własnych cenników.
Czy jako odsprzedawca otrzymam lepsze ceny?
Nasz asortyment może być tak duży tylko dlatego, że kupujemy od szerokiej gamy marek. Sami jesteśmy więc sprzedawcami. Dlatego nie możemy zaoferować osobnego cennika dla osób zainteresowanych dalszą odsprzedażą.
Jak otrzymam fakturę?
Jeśli złożyłeś zamówienie i potrzebujesz faktury do rozliczenia natychmiast po złożeniu zamówienia, nasz dział obsługi klienta może wystawić fakturę proforma. Możesz skontaktować się z nami tutaj.
Oryginalna faktura jest generowana w momencie wysyłki. Możesz otrzymać ją e-mailem, czyli w sposób przyjazny dla środowiska lub wybrać opcję dołącz do paczki.
Jeśli nie możesz znaleźć faktury, możesz pobrać jej kopię na swoim koncie klienta.
Jak mogę zmienić fakturę?
Zmiany w fakturze można dokonać poprzez kontakt z obsługą klienta. Możesz skontaktować się z nami tutaj. Prosimy o podanie numeru faktury, której dotyczy problem i jakie dane należy zmienić.